ATR.

Artikuluak irakurri eta ideia nagusiak laburtu.

  1. http://powerexplosive.com/periodizacion-parte-i/
    1. Zeren arabera aukeratuko dugu plangintza tradizionala edo modernoa?

Kirolaria hasiberria edo eliteko kirolaria den begiratuko dugu, horren arabera plangintza bat edo beste bat aukeratuko dugu. Hasi berrientzat egokiena planifikazio tradizionala izango da, luzeago eta era progresiboki doalako. Aldiz, eliteko kirolariarentzat planifikaio modernoa erabiliko dugu bere ahalmena edo lortu nahi denaren arabera.

 

  1. Ze kritika egiten zaizkio planifikazio tradizionalari?Denbora luzeago batez entrenatzea eskatzen du. Horretaz gain, periodo bakoitzean ariketa fisiko berdina egitea denbora luzez. Esate baterako; indarra , erresistentzia, abiadura etab.

 

  1. http://powerexplosive.com/atr-periodizacion-iii/
    1. Zer bilatzen da ATR motako planifikazioetan?

A: acumulacionejercicio aerobiko bilaketarekin bat datozen irudiak

 

 

 

T: transformacioncorriendo por cuestas bilaketarekin bat datozen irudiak

 

 

 

R: realizacion

salidas de tacos bilaketarekin bat datozen irudiak

Kargan oinarritzen da. Elementu gutxiko entrenameduak egiten dira baina karga  handikoak izanda.

 

  1. Mesoziklo motak azaldu
    1. Acumulación:Bolumen handiko kargan kontzentratzen da entrenamendu zati honetan, eta erdi mailako intentsitatean. Teknika, erresistentzia aerobikoa eta indar maximoa lantzea da helburua.
    2. Transformación: Intentsitatea igo eta bolumena jaitsi. Erresistentzia aerobikoa lantzeaz gain indar abiadura ere lantzen da, hauek espezifikoagoak direlako
  • Realización: Mesoziklo honen helburua, txapelketa garaian ahalik eta potentzia maximoa lantzea da. Horretarako erresistentzia anaerobiko alaktikoa, potentzia eta erreakzio abiaduran entrenatuko da.
  1. Zeinentzat da egokia entrenamendu mota hau?

Eliteko jendeentzat, hau da rol munduan maila minimo bat dutenentzat. Hasiberrientzat ez da komeni entrenamendu mota hau egitea hauek ez dutelako denbora izaten karga  asimilatzeko.

  1. Objetivo y contenidos de los distintos mesociclos que conforman el modelo ATR (Extraído de: Moreno, 2004).

 

  1. Idatzi eskubiko taulako kasilla bakoitzarentzako ariketa espezifikoren bat zuk aukeratutako kirolean (adibide guztiak kirol berebererako).

ACUMULACION: 20km egitea km-a 5-5:15´-tan ahalik eta leku lauenean.

TRANSFORMACION: 200 eko serieak aldapetan. 6x200m

REALIZACION: 10m – ko irteerak.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s