GOSARI MOTAK:

1- HIPERTROFIATZEKO GOSARIA:

Fruta edo fruta zukuak, bitaminak,mineralak, eta ura  emango dizkigutenak. Zuku naturalak gomendagarriak dira, tetrabrik-etan datozenek azukre gehitua baitute.

Ogia edo zereal naturalak. Hauek, energia emateaz gain, karbohidratuak eta fibra emango digute.

Proteina duen elikagaien bat, adibidez, arrautza, jogurra edo fruitu lehorrak.

 

2- GOSARI OSASUNTSUA:

Limoi edo laranja zuku bat edo te berde bat, fruta bat.

Karbohidratuak hartzerako momentuan, hobeto gure osasunerako onak diren elikagaiak hartzea, adibidez, abena.

Jende askok arrautza edo saltxitxak hartzen ditu, baina, pisutsuegiak dira gure gorputzerako, beraz, intxaurrengatik edo sojarengatik alda ditzakegu adibidez.

Garrantzitsua da eserita gosaltzea urdailarentzat. Baita ondo hidratatzea ere.

3- LASTERKETA LUZE BATEN AURRETIKO GOSARIA:

Oso garrantzitsua da normalean gosaltzen duzuna gosaltzea arzorik egon ez dadin. Denetik piska bat. Kantitate asko ez jatea garrantzitsua da. Azukrearekin pasatzea ere ez da gomendagarria. Lasterketa baino 3 ordu lehenago gosaldu behar da. Ura edatea ere ezinbestekoa da digestioan laguntzen baitu eta gainera deshidratazioa gutxitzen edo ekiditen lagunduko du.

Adib: Jogur bat muesli eta eztiarekin, bi tostada bat mermeladarekin eta bestea urdaiazpiko yorkekin, zuku bat (naturala bada hobe), pikuak edo paxak (ez badago hainbesteko goserik eskukada bat eraman daiteke berotzen hasi aurretik jateko).

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s